Tuesday, August 24, 2010

Pengotor !!!

assalamualaikom (^_^)

tajuk harini pelik kan? hahaha..baca duLu..
hari jumaat malam yg lepas..aku gi jalan-jalan ke downtown cheras~
saja pi jalan2 tengok 2 barang...

sudah letih berjalan singgah la satu kedai makan ni..
ye la,berjalan penat kot..tekak pn da kering kan..
order la teh o ais..sekali ternampak plak ada ada asap2..
pastu terbau plak..wahhh sedap ni..p la usha2..
skali asap sup daaaa... bau sedap..mesti rasa pn sedap ni..
aku pn order la satu...

ni la dia..bihun sup! nyumm nyumm!  

 ni plak char koew teaw!

disulam plak dgn stmbt ni..fuh~

sedap gak kan tgk gambar bihun sup tadi kan?
tetapi sayang..indah khabar dari rupa..

tgk pic bawah ni..ni antara bahan yg ada dlm sup tu..org panggil perut muda..
mula2 hirup sup tu sedap la jugak..
pastu makan bihunnya pn biasa ja..
pastu gigit la perut ini..lalu terasa PAHIT2 sikit..
(dalam pikiran, apasal pahit2 ni,liat plak tu)
kunyah punya kunyah..makin TAK SEDAP!
skali aku usha dalam mangkuk!
tgk perut itu dan tekan2 sikit..
YA ALLAH!! terus meloya tekak dan berhenti disitu saja..
tengok dalam pic, kt piring sebelah kanan atas
nampak x tompok hijau?
agak2 korang apa itu?
hahahahahahaha !@# $^&*$#!%*()+& tuttt..tuttt...

 

pada mereka yg nk merasa bihun sup ini sila lah ke downtown cheras..haha
hati2 memilih makanan ya kawan-kawan...
jangan sampai terkena..

kepada peniaga- kalau ye pn nk meniaga,biarlah bersih sikit..ini main hentam jer..kesian kt orang..

No comments: