Wednesday, August 25, 2010

Reunion kecik-kecik ~ (^_^)

assalamualaikom...

sabtu lepas, 21.08.2010 dak sekolah rendah aku dulu ajak berbuka puasa sama2..
kitorang berbuka di restoran ani sup utara di shah alam~

duLu aku skolah di sek keb Lubuk Merbau~ seLepas abis jer skolah rendah terus masuk skolah berasrama..jadinya lost contac la dengan member2 skolah rendah ni....yg rapat2 jer ada jugak yg dok berhubung lagi...tu pn 2 3 orang jer...yg lain ntah kemana pn xtau~ 

bila da jumpa balik macam ni..tengok muka pun xcam dah...haha..
padahal dulu rapat kot...
bayangkn lah dah 10, 11 tahun dah xjumpa..mahunya xcam muka..
amik masa sikit la nk ingat balik..hehehe...

singgah soLat asar~
singgah plaza alam sentral sbb awal lagi..
beLi game ps2..hehe
kawan2 yg layan ps2, boleh la pi beli
game kt situ..murah! 3game-rm10
jejak kasih! setelah 10tahun xberjumpa
nyum..nmyum..nyum..
peace bro (^_^)
en khairi dan en hilmi <--dia yg anjurkan..tQ!!!
en taufiq (series muka da lain..maaf ye amik masa nk cam..)
mula2 smpai aku wat xtau ja sbb aku ingtkn member suhaimi..hehehe
sembang-sembang
terima kasih pada yg anjurkan majlis berbuka ni..(^_^)
rupanya dok dekat2 ja kami semua ni..
cuma xtau...dan xda contac nombor..
sebbaik ada facebook..haha..dapat jumpa balik..
berfaedah jugak facebook ni..hehehehe

No comments: