Friday, September 3, 2010

kasut untuk adikku

assalamualaikom (^_^)


adik ku yg ke 3, minta abangnya ini belikan sepasang kasut untuk beliau..
hehehe..ayat skema plak.. da lama dah dok suruh aku belikan kasut..
ngam plak ngan nk raya ni kn..lg nk minta kasut baru..huhu

masa balik kedah shoping baju raya aritu ada la pegi tengok kasut tu..
telan air liur gak den tgk harganya..huh! converse la katakan..RMnya 
boleh tahan laa..
nk plak musim raya ni..duit pn nk pakai kelain jgk kn..
so kena la bajet2 sikit..jimat cermat (^_^)

disebabkn harganya agak mahal..aku pn minta delay..
aku bilang nnt aku beli di kL..hehe
survey punya survey..harga kasut tu lebih kurang jer..
mahal jgk..mcm mn ei...xbeli kang menghampakan adikku tu..

dlm dok jalan2 tu terjumpa sepasang kasut lain yg sama design mcm kasut converse tu..
aku pn mms gambar kasut tu n suruh mak pujuk adikku amik kasut ni..everlast
alhamdulillah..adikku pn setuju.. (^_^)

yes! jimat wang den! hehehe (^_^)

converse ~
converse jugak~ adikku nk antara 2 ni..tp dua2 harga kt rm200
everlast ~ aku ganti ngan kasut ni sbb jimat..hehe..cantik jgk kn..
everlast ~ (^_^)

No comments: