Friday, January 21, 2011

hospitaL ohh hospitaL

- saLam -

ni mrizzo nk meluahkn perasaan kesal dan tak puas hati dengan hospital kerajaan..
mrizzo ada temujanji dgn doktor pd pukul 9.00pg..
so, datang lah awal ikut jadual yg ditetapkn..
mcm biasala,smpai je daftar, amik nombor n TUNGGU turn..
tunggu punya tunggu pukul 11.15am baru nombor mrizzo dipanggiL..
tunggu turn pn dah 2jam..ok? huh, penat woo~

dah masuk biLik rawatan, jumpa doktor, doktor tu cakap...
doktor : en izzuddin, sy sudah call hkL,nnt awk pegi rujuk hkL ye..ni sy bg ubat tahan sakit je
mrizzo : ???????? <-- bioL sat,hahaha
tu ja ka doktor?
doktor : yup, nnt kamu balik kl,rujuk sana..ni slip ubat,amik ubat tahan sakit
mrizzo : abistu sy balik dr kL jauh2 semata-mata nk rawatan disini sia-sia ja la..baik xyah bg
temujanji kalau setakat nk bgtau sy kena pi rujul hkl..dah la tarikh temujanji hkL
5 april nnnt..lambat lg, sbb tu sy balik mai hospital sini.. nk tunggu bln 4 nnt sy dah
mati dulu kot..
doktor : xkn mati aih sakit en.izzuddin tu, sy dah bg ubat tahan sakit,nnt dah habis atau sakit
yg melampau dtg jumpa sy.
mrizzo : ??? wth! wtf!

mrizzo pn keluar dr bilik rawatan dengan perasaan bengan, hampa, kecewa, geram weh~
punya la lama menunggu, dilayan xsmpai 3 minit pn..patot ke? ciLaka ah doktor tu~
da la balik jauh2..dia bgtau tu je..kot la nk periksa ke, buat ape yg patot ke...
ini tak, cakap tu je.. apa punya doktor ntah~ vava btoL..


no 522, skrg pukuL 9.15pg
no skrg 502
sudah pukuL 11.10pg..masih menunggu..
layan ben10~ huhu

1 comment:

Sang Gupa said...

sakit apa bos...

next time pegi hospital swasta jer bos...