Thursday, May 5, 2011

Kursus di Pusat Angkasa Negara, Banting

assalamualaikom semua..

harini hari kedua mr izzo di Pusat Angkasa Negara...
berkursus pengurusan aset..
mula tu ingat nk cukupkn hari kursus je..hehe
kiranya xikhlas la kan? ish terok btol aku ni
tapi setelah 2 hari berkursus, byk ilmu baru yg mr izzo dapat
alhamdulillah..

org selalu kata kerja kerajaan ni senang je
babyak relax... santai jee..
tapi sebenarnya tak!
besar amanah dan tanggungjawabnya...

nnt mr izzo update ye..

mau tumpu perhatian jap.. hehe

6 comments:

rara pinkmafia said...

betol tu.kdg2 tension gak =)

Mohd Ridhuan said...

keje kerajaan penat la...
lebih2 yang jd kuli...
setuju x?

zuwaidah said...

bukan setakat keje kerajaan je penat, swasta pun penat jugak. yg penting, kerja di mana pun, mesti ikhlas kannn.c

Mr iZzo (^^,) said...

betol tu..keje aper pn semua penat.. yg penting ikhlas..(^_^)

nur ikhyar dee said...

selamat bekerja :)

saya masih takde rezeki lagi nak kerja...huhu

leyzajamil said...

salam kenal...

kalau iZZo da free nanti boleh lah join GA ni ye, tambah kenalan juga

http://leyzajamil.blogspot.com/2011/05/magnolia-pert-giveaway.html