Sunday, May 15, 2011

malaysia sudah tidak aman?

assalamualaikom semua (^^,)

korang ada baca surat khabar?
korang ada tengok berita?
apa cerita yg selalu keluar sekarang ni?
jenayah..politik..jenayah..politik..

dah makin ganas dah penjenayah kt malaysia ni..

simbah asid...
tembak menembak dengan polis...
langgar kereta polis...
tikam mak, tikam bapak, tok nenek..
pukul orang sampai mati..
anak murid pukul cikgu..

dan..

isu liwat yg tidak berkesudahan..
isu rakyat yg sentiasa didahulukan tp.........................
isu kepimpinan yg...........................

takot aku tengok berita2 skrg..
rasa macam dah tak berapa selamat jer..
huhu...(^^,)

5 comments:

nelly said...

paling risau bab2 simbah asid ~

Mr iZzo (^^,) said...

samer la..
sy dah la naik moto..
kang tetibe ke muncul kt tepi..
subhanallah..
minta juah la dr kejadian itu..

BabyIntan said...

Setuju, intan pon rasa makin dah tak selamat dah mesia nie...byk betul org sakit mental lah skrg nie...huu huu.

Even dok dlm rumah berkurung pon blm tentu selamat lagi...

Latest 3 new entries:-
18SX: Daraku Telah Di Ambil Secara Paksa...
Gambar Si Comel Yg Menarik Di Hati Ini...
Two New Buffered Earnings From Nuffnang!

cthajar_pinkgurl said...

mmng teruk ! nak lari lah ! haha

suha said...

tapi ade gak yang terasa aman damai..psst hot gossip neh

http://suhasimplelife.blogspot.com/2011/05/fakta-benar-kaitan-antara-poligami-dan.html