Saturday, May 28, 2011

Perangai Manusia...oh aku letih

assalamualaikom

alkisahnya sebagai petugas barisan hadapan di tempat pameran, memang selalu lah kena maki hamun, complaint, tempat lepas perasaan, lepas geram..

haduh..kadang-kadang letih gak nak melayan kerenah manusia ni..
macam-macam adaaaaa~

ada yang marah2 penat berjalan...
ada yg tipu tiket...
ada yg curi2 masuk xbeli tiket..
ada yg beli tiket kanak2 tp anak dah tinggi melangit..

ada jugak la yg memuji..
murah dengan senyuman..
sopan santun dan berbudi bahasa..
tp jarang kot nk jumpa mcmtu..huhu
nape ye..
mane perginya nilai murni itu..
manusia oh manusia akhir zaman..

6 comments:

~ Mr Ej ~ said...

biasa lah bro...perangai manusia...tapi yang penting ada yang cakap Mr Izzo hensem kan...hehehehe....

Fathiah Hamim said...

manusia memang macam ragam. kalo jadi cashier or jurujual sabo je la.

Mr iZzo (^^,) said...

Mr Ej : haaaa..yg tu aku suka! haha

Fathiah : lumrah la semua tu..sabor je la

Nava Krishnan said...

Humans come in many different characters and behaviors.

YuMiko itu Nana said...

sabar2..huhu..

suha said...

kalo xde macam2 ragam,tak indah lak dunia ni..kompem membosankan (^_^)