Monday, June 13, 2011

Fasa ke 4 Rumahku

assalamualaikom

Mr iZzo kongsi aktiviti di kampong selama 5 hari aritu..
upgrade rumah lagi! hehe..kali ni dah masuk fasa ke 4..

seronok kalau dok kampong ni...
tak perlu lah nak upah indon atau mana2 tukang
sebab sifat kejiranan masih ada di kampong..
ada jer orang datang tolong..

tolong menolong..gotong royong..best!
buat kejer pn tak la penat sangat..
seronok tau~

lori simen sampai
landasan simen nk lalu..hehe
ratakan simen
bekerjasama
boss n along
90% siap..hasil penat lelah
jamuan..huhu - bihun gorang+rebina ais
relax sat~ penat woo

lagi gambar dalam FB Mr iZzo ye~ (^^,)

3 comments:

zuwaidah said...

di kampung, semangat bergotong royong masih lagi menebal.

Mr iZzo (^^,) said...

tau xpa..tu yg semangat skit buat kerja pn..suasananya lain

misscha said...

bestnyer...misscha tgh tunggu umah siap thn dpn :)