Tuesday, June 14, 2011

Gadis Melencong...

assalamualaikom...

bila Mr iZzo baca Metro pagi tadi..terbaca berita tajuk
'siswi pulang bercuti melencong pergi berkhalwat'
apa la nak jadi gadis melayu zaman sekarang ni..

gadis berusia 22 tahun, penuntut di sebuah ipta di Selangor
sepatotnya pulang bercuti ke kedah tetapi transit dulu kt
Butterworth untuk berkasih sayang..
mana akidah, mana agama, mana adab sopannya...
dik, ingat dik,dunia ini persinggahan jer..
gadis akhir zaman~
hmmmm,sedih......

artikel dari Harian Metro - Klik Sini -

5 comments:

Adam Roslan said...

Kes ni dah lama kan? Harini baru bicara kot.

Nafsu kuasai akal.

No Plat Gagasan 1 Malaysia (G1M)

YAYA AZURA said...

ape nak jadi...bila hal gini jadi dah tak tau nak salahkan sape..tak kan salah mak ayah ? diri dah besar panjang dah boleh berfikir ...

gadis toinktoink said...

x semua gadis mcm tu...
tp mmg ade la...x dinafikan...

Mr iZzo (^^,) said...

hampir setiap hari dibicarakan soal keruntuhan akhlak ni...

semua org kena main peranan kot...

Mohd Hazwan Hashim said...

itulah.. dah lali lah kes2 macam ni..dah semakin banyak kott..huhu..