Monday, June 13, 2011

Kekecohan antara Pekida vs KL Gangster & Kongsi

assalamualaikom


dah tengok KL Gangster? p la tgk..terbaik!
huhu~ aksinya menarik..filem aksi melayu terbaik..
aksi2 tak nampak kaku..tahniah KL Gangster..

Kongsi plak bg Mr iZzo, jalan ceritanya kurang menarik la..
cuma aksi dan komedinya saja menarik..tapi jln cerita hancur..

baru2 ni kecoh Pekida nak saman KL Gangster dan Kongsi
sebab?ada kod rahsia Pekida yang digunakan 
dalam filem KL Gangster dan Kongsi..
ada ke? tak perasan pun apa yang kod rahsianya..hehe

bg Mr iZzo setakat 'ayahanda' 'abglong' dah 
bukan kod rahsia lg kot sebab dah bersepah..
searh je kat Facebook..
contohnya : 


see? dah terdedah berlambak di FB..search je

macam lawak plak jadi macam ni..
lagi mendedahkan ada la..
sekarang dah tak macam dulu..
sendiri buka sendiri buat pelik..

ini petikan dari Harian Metro

Awie sempoi..relax jer.."tak perlu melatah..."
awie kata macam ni ~ Klik kalau nk baca hehe

ni pandangan Mr iZzo jer...
apa kata korang?

6 comments:

Budak Botak said...

He3, sapa menang? Pekida lambat sgt buat bantahan, filem dah tayang baru nak kecoh pasal benda ni.

Entry terbaru -> Junrey Balawing Dari Filipina Kini Manusia Terendah Yang Baru... (",)

Mr iZzo (^^,) said...

hehehe~ pekida sajer je kot nk bg orang lagi kenal pekida

ikhwan... said...

hahaha..ntah la..ak rasa nak tip top kan..die buat la camtu..xkan la skadar guna pggl abglong or ayahda.. kne mintak maaf...

metelop nie: http://adikhwan.blogspot.com/2011/06/wanita-islam-akhir-zaman.html

Elih Japahar said...

Pekida ni macam samseng la...lantak org la nak panggil apa,yg dia terasa kod dibocor napa?..kalau la rahsia lagi kan..

~ Mr Ej ~ said...

betol jgk ape yang di pendapatkan oleh Mr izzo nieyh...kt twitter n FB bersepah dah kowt...so tak ade lagih yang rahsianye kan...bukan aku nk sokong mana2 pihak mcm Mr Izzo ckp lah...juz pendapat dari diri sendiri...but...cakap mcm nieyh pon mst ade jgk orang yang tak akan berpuas hati kan..yer lah...manusia nieyh tak sama..masing2 ada ragam n perangainya yang tersendiri...yang penting apa peranan pertubuhan dan apa perjuangan sebenar pertubuhan...tumpukan perhatian yang terbaek unutk pertubuhan...insyaAllah...jalan yang baek Allah sentiasa merahmati.
~ renung2 kanlah bersama ~ *Mr Ej*

Pojiepooh Abdullah said...

PEKIDA dah gila glamour + diorang banyak sangat makan cili kot..

PojiePooh; Hanya Satu...