Tuesday, June 21, 2011

Omong Kosong...

assalamualaikom

alkisahnyer terdapat segelintir manusia
yang hanya tahu cakap jer lebih hasil tiada

situasi :
ada satu event dianjurkan..pihak A serahkan tugas pihak B..A serahkan segalanya untuk B uruskan event tersebut..tetapi B tidak mengambil sebarang tindakan pun..dateline sudah sampai tetapi tiada apa-apa pun yang B buat..jadi A pun ambil alih tugas tersebut..

apabila A mengaturkan segalanmya..B marah plak..bising-bising kata A memandai je buat keputusan tanpa rujuk B..sedangkan dalam tempoh masa yg A bg pada B untuk anjurkan event tu, B buat tak tahu jer.. bila A da aturkan semuanya, B pulak melalak pada A

apakah itu? please lah..

B, kalau u dah xnak buat..u ikut sajer lah..support lah sikit..xyah la nk melalak macam u tu dah bagus sgt..bila suruh buat xnak buat..bila org tolong buat u bising.. kemon la..

2 comments:

rara pinkmafia said...

bese lah tu bro.yg menyalak tu mmg pandai bile kite dh siap kan sume.

Secret Drifter said...

salam bro, mcm case litar Sepang la..

marketing sepatutnya tolong promote event pastu marahkan bahagian ticket sbb xjual ticket..

masalahnya marketing yg buat hal bukan ticket.. org bahagian ticket hanya jual ticket..

biasa la.. ada syarikat mcm tu