Monday, July 18, 2011

Aku Pun Ada Hati La...

entry ini berbaur emosional yang melampau..huh!
why? sebab aku sakit hati+bengang+geram
yes..aku faham ko jujur..ko berterus terang..tak hipokrit
tapi agak-agak ar kan..show me some "hormat" sikit la..
im your friend kan..aku ni kawan engkau. respec la sikit

aku tau sapa la aku ni kn kau nk hormat kn..
series aku terkejut dan makan hati ngan apa kau buat..
aku pun manusia bro..aku ada hati jugak..
kalau ye pun ko jujur dengan perangai ko tu
agak-agak la smpai depan aku pun ko redah jer~
series aku emo...


2 comments:

Elih Japahar said...

Betul! walaupun kawan rapat kena hormat jg..jaga hati bro,apa punya kawan lah! ermm..

rara pinkmafia said...

huaaaa jgn lah marah2 cm ni.rara takotttt.relax2 k.