Wednesday, July 13, 2011

Aku Yang Kejam...

assalamualaikom

alkisahnyer ada seorang hamba ALLAH ni berhutang dengan aku
aku ni plak jenis malas, segan nak minta2 duit ni..
tetapi bila aku dah kesempitan or tersedak baru aku minta..
series aku paling la malas nk minta2 hutang ni..
da hutang sendiri mau ingt la kan..

kisah ni bukan la aku nk marah pada penghutang tu..
si penghutang ni baru kematian mak dia pagi tu..
petangnya aku selamber je minta utang..huh!

series aku tidak tahu yg mak dia meninggal..
maafkan aku yer...aku tak tahu...
aku memang nk pakai duit sbb aku ada rm20 je time tu..
maaf skali lg yer..
kejamkah aku...aduh

1 comment:

Alin Hassan said...

ala takpe.. ko tak tau pun kan.