Tuesday, July 5, 2011

Bersih 2.0 dan Buletin Utama TV3

assalamualaikom

15 minit pertama bermula Buletin Utama tv3 malam ni cerita pasal Bersih 2.0 jer..

aku setuju kalau pindah tempat perhimpunan..tak la sesak n semak aku nk gi kejer Sabtu ni..
semua orang tak susah..perniagaan dan orang teksi xyah la komplain lagi..

satu berita tu tentang pihak polis jumpa senjata, bahan api (letupan) dan tshirt Bersih sekitar kL..area Pertama Complex.

barang jumpa banyak dan macam2 tapi tiada tangkapan.. katanya lagi nampak individu dalam keadaan mencurigakan sedang menyembunyikan sesuatu sekitar Pertama Complex. bila disiasat Polis pun terjumpa lah barang yg aku sebut diatas..
parang, gergaji, bom petrol, mercun bola, tshirt Bersih 2.0.

semua barang baru2 jer..elok berkilat lagi..
lalu terlintas dibenakku ini..logikke?
jumpa barang macam2..
nampak individu sedang sembunyikan barang2 itu
TETAPI tiada tangkapan..
hehehe.. polis oh polis..

nanti aku dapat gambar aku update ye..
esok komfem kuar paper kot..


2 comments:

NasZ said...

apa dorang pk sebenarnya? nak timbulkan kacau bilau?

MOHD NASER.com

Elih Japahar said...

Menyusahkan orang lain jer...tuntutan dah betul, cuma cara yg salah!