Friday, July 8, 2011

Bersih 2.0 - Jalan Yang Ditutup

assalamualaikom

esok, hari Sabtu 9 Julai 2011 adalah tarikh yang
aku pun tidak tahu apa sangat lah keramatnya
sampai semua jalan masuk ke Kuala Lumpur di TUTUP.

antara jalan yang ditutup ialah :

  • Lebuh Ampang
  • KLCC
  • Bank Negara
  • Dataran Merdeka
  • Sogo
  • Chow Kit
  • Menara Sultan Ismail
  • Masjid Negara
  • Jalan Raja Chulan
  • Jalan Ipoh
  • Sentul
  • Jalan Tuanku Abdul Rahman
  • Jalan p.Ramlee
  • Jalan Bandar
  • Subang Jaya (Near Segi)
  • Sunway Pyramid
  • Subang Parade
  • Lebuhraya Persekutuan
  • LDP
  • Seremban Highway

semua jalan masuk ke Kuala Lumpur ditutup esok 9 Julai 2011
jadi pada rakyat Malaysia, esok duduk rumah je la ye..

pada peniaga dan pemandu teksi
apa macam? boleh jalan ke perniagaan kalau
xde orang masuk kL esok?

hehehehe..kaaaassiiiiihaaannnn...
ditelan mati mak, diluah mati bapak
ada bersih dia kata rugi..xda bersih pun dia tetap rugi..
apa pon tak boleh!

jom jalan kaki p Stadium Merdeka, parking kat
Rawang sebab kL tak boleh masuk..hehe

8 comments:

BeloG MTT said...

Office MTT daripada halfday besok pon terus tutup gara gara BERSIH pada NAMA.. =.='

Daria said...

dok umah je lah tgk drama tv3....

Mr iZzo (^^,) said...

aduh kenapalah ofis Mr iZZo xtutup je sok..camner nk p kejer ni

zuwaidah said...

2 hari tak keja, dok diam2 kat rumah. tgk perkembangan BERSIH yang kononnya nak MEMBERSIH KERAJAAN, padahal orang yg nak join BERSIH tu pun belum pasti lagi BERSIH SEBERSIH2NYA...

azrijohan said...

JOM KASI BERSIHHH ESOK!!
http://azrijohan.blogspot.com/2011/07/jom-kasi-bersih-sabtu-ni.html

ce bace

coretan lia iqmalia said...

ayuh berBERSIH...haha..rajin gle tutup sume...bagus2...! abes laa cm ne kami lak dari perak nak msuk perak..bkn nk join BERSIH tp nk g minang anak orang... =D

Mr iZzo (^^,) said...

jom...jom...jom

Miss Y and Her World said...

macam-macam hal lah. apa pun tak boleh.

Teguran Ikhlas Dari Seorang Lelaki Untuk Wanitanya