Wednesday, July 13, 2011

Hilangnya Keperimanusiaan

jom layan video ini dulu...



so, apa pendapat korang?
bagi aku macam sangat-sangat berbeza seperti yang aku tengok
di tv dan baca di akhbar..

sayu hati aku tengok dekat part peserta yg sesak nafas tu..
bayangkan dengan tangan terikat,polis tengok saja dan tak buat apa pun..
mana la perginya sikap keperimanusiaan mu wahai abang POLIS..
kalau lah itu bapak kau...sedara kau ke..apa perasaan kau wahai abg POLIS?

ye aku faham tugas kau..kau hanya jalankan tugas tp......................

media di tv lain, tp realitinya lain...
apa aku ckp pendapat aku..apa kata korang?

3 comments:

Mohd Hazwan Hashim said...

yeah aku penah tgok video ni kat FB ...
:(

mie said...

semalam,lepas tgk video nie,aku pesan kat anak aku,thqif dah besar natie jgn jd polis yer....

ahsfantasy24 said...

nei la masalahnya bila
media berat sebelah..

Alfatihah..

:(


Jom Jenguk:
Kamu Melayu? Apa kamu tak sayangkan bangsa? Tak cintakan Bahasa? Tak terfikirkah tentang anak-anak kampung? Jangan pentingkan diri sendiri! Jangan hina dan perlekeh bahasa kita!