Sunday, July 3, 2011

Iklan + Kempen Bersih

assalamualaikom

hari ni Mr iZzo lepak je umah tak kemana pn..
rest day at home...huhuhu (^_^)

skali tgk tv dah ada iklan pendek pasai Bersih..
tv1 tv2 dah ada iklan dah.kerap plak tu..

bersungguh betol kerajaan nk halang bersih kali ni..
semangat siap buat iklan gitu...
kelakar pn ada gak..

yg peliknya ayat ni :
"kalau xpuas hati,pergila adu pada saluran yg betol..bukan buat himpunan haram macam ni"

aku ckp pelik sbb aku rasa la kan, nak ke kerajaan terima aduan mereka itu? sepanjang hidup aku tak pernah sekali pn aku tgk aduan mereka itu diketengahkan..
realitinya, semua media hak milik kerajaan..
kadang2 apa yg terjadi bukan semua betol pn seperti yg media laporkan...

makin pelik dah jadinya...
nak sokong mana satu pun xtau dah ni..huhu

apa pun iklan bersih memang kelakar..haha 


No comments: