Sunday, July 10, 2011

Video Bersih 2.0 Al-Jazeera - Keganasan Polis


aku tak tau nak kata apa bila tengok video ni...
adakah mereka yg berhimpun itu ganas
atau
mereka yg bergelar penjaga keamanan itu terlalu aman menjalankan tugas?

anda lihat, anda hayati, anda nilai.....

3 comments:

HAZIRAH SULAIMAN said...

da tgk da. dr video ni kita bole tahu spe yg start menganas dlu. pihak berkuasa atau rakyat ? huhh !

Mohd Khairi Khadzir said...

tugas polis menjaga keamanan.. lgpun polis dh bg amaran awal2 kan.. aku rasa la mula2 polis guna pndekatan yg lembut n biase2 je tp memandang keadaan smakin ganas n x trkawal, so polos pn dh ilang sabo ..tu yg jadinya ganas..biase la, manusia nstisa lakukn kesilapan.. tp kesilapna tu la yg dicari2 oleh pihak lain yg digunakan untuk mnjatuhkan polis..

aizanM said...

tak taw sangat pasal bersih ni..haha. .pas tengok video tu...entahla..nice blog though..da follow..follow me back^^