Saturday, August 6, 2011

Aku Benci Sesetengah Artis!!

aku benci artis!!! aku benci!! aku benci!!
aku benci sesetengah artis je tau..bukan semua..
kenapa tiba2 ja aku benci?

aku bukan benci mereka jadi artis ke aper ke..
pi lantak la dia nk jadi aper pn..aku peduli aper kn..
lagi pn saper la aku ni nk membenci mereka artis itu..
hehehe..abistu naper ye?

aku benci mereka bila mereka berkata mengenai agama!
ayat2 seperti dibawah ni membuatkn aku benci artis
"saya tahu batas2 agama"
"saya tahu nk nilai mana yg baik mn yg buruk"
"hanya Allah tahu aper yg saya buat"
"itu lakonan jer,bukan betol pn..chill la"

banyak lagi lah...
ok, sy ambil contoh ayat 1 n 2 tu
kalau ye tahu baik buruk n batas agama,pleaseeee
bgtau sy kenapa anda rasa xsalah je sntuh lain jantina bukan muhrim?
camne ei anda menilai bila ada yg dah berlaki berbini, bini anda peluk laki lain, laki anda pelok perempuan lain?

pastu bg statement "dia berlakon je, sy faham kerja dia"
but at the same time bg statement "sy tahu batas2 agama"
WTF..uppsssss... (^^,)

aku benci bila mereka berkata2 berkaitan agama...
ckp je, "sy tau haram, tp sy buat je sbb nk duit"
kn senang..xla aku benci! hahaha

4 comments:

Ratu Tak Cantik said...

artis..pelakon di dunia, dan di mata Allah.. hmm

Wadi AR said...

marah bebenor ni

Mr iZzo (^^,) said...

Wadi AR : menyampah..ckp pndai..hehe

incek.loyer said...

ok.

aku pun dh benci artis jugak!

huh!