Thursday, August 4, 2011

Cerita Ramadhan #4

assalamualaikom w.b.t

alhamdulillah dah hari ke 4 dah kita berpuasa...
amacam? ok tak? ke masih ada yg terasa lesu xbermaya? hehe
kadang2 bila perot kosong ni..perasaan pun xstabil..
nak plak ada ujian2 dan dugaan2 yg datang..

meh nk cerita sikit...

" ketika Allah SWT rindu akan hamba-hambanya,IA akan mengirimkan sebuah hadiah istimewa melalui malaikat Jibril yang isinya adalah ujian "

see? kadang2 kita lupa yg ujian itu sebenarnya dari DIA...
kita dok mengeluh je memanjang..naper la jadi mcm ni..naper la itu ini
so, sempena ramadhan ini..jom sama2 alihkan skit pemikiran kita
oh, ini ujian Dia..aku syukur dengan ujianMU..
ada hikmat disebalik ujian ini...  (^^,)


No comments: