Wednesday, September 21, 2011

Antara Seru, Cantik dan Agama

assalamualaikum w.b.t

jom usha awek2 ni dulu... mana yg cun?


comel kan? cantik-cantik belaka...

ceritanya isu bertudung...
ada yg kata dah sampai seru nanti pakai la..
xsampai seru lg..nanti2 da smpai seru baru la pakai ..
hak individu! ko sebok pehal..aduh! kena sembur balik..hehe

cantik..ada yang berkata...
cantiknya dia pakai tudung..lalu pakai la tudung mcm2 fesyen
tutup xtutup, sempurna xsempurna itu blakang kire..
janji cantik!

agama..ada yg berkata
eerrkkkk..xleh taip ni..sensetif!
 ah kau, nk ckp orang,ko pun xbetol..
xyah ckp bab agama dgn aku, aku tau la hukum hakam
aku tau la batas2 dalam agama..
tuuuutttttttttttt..........tahu tp terbuka jugak..fenin fenin

tengok pic ni pulak
yang ni? no komen..nnt kena marah..diorg tau batas2nya

dan yg ni lagi fenin
elok-elok tutup litup, dah makin keterbukaan..

tu laaaa...dulu omak tak bg kau jadi artis kau nk jadi artis..
kan omak dah pesan, jadi artis nnt kau miskin..
dulu elok jer engkau mampu beli kain penuh..
skrg dah jadi artis, kan kau dah tidak berkemampuan..
sedih omak nengok engkau ni....
xyah la jadi artis
(gurau je ye..la la la la la)

5 comments:

Wadi AR said...

kesimpulannye jgnlah jadi artis.

azam said...

biasa ni......

walaupun faham tapi buat² xpaham

Mr iZzo (^^,) said...

hehehe..dunia akhir zaman

rara pinkmafia said...

mcm2 peel.

joijoi80 said...

hm..no komen..retis mmg camtu