Saturday, September 3, 2011

Rumah Terbuka Aidilfitri 2011

Assalamualaikom w.b.t

alhamdulillah semalam selesai sudah majlis rumah terbuka..
Ramai jugak la yg hadir..thanks ya pada yg sudi hadir..
Tahun depan insyaallah buat lagi..mai lagi ye

antara juadah yg disediakn ialah nasi hujan panas dgn lauk ayam dan gulai daging, laksam, mee kuah, ketupat dan rendang daging ayam n rusa, roti john, dan kuih2 raya..

Frust sikit sbb gambar2 makanan semua aku tidak snap!! Aduh..aku selaku penyambut tetamu menjalankn tugas dengan cemerlang sangat sampai terlupa nak snap pic makanan..hahaha
lupa sudah nk snap pic makanan..dah petang baru perasan yg aku lupa nk snap pic juadah hidangan..

Geng roti john je aku snap pic..tu pun sebab diorg open sampai malam..jemputan khas dari Alor Staq! Huhu..sambutan terhebat sbb roti john depa sedap giler kot..

Apepn semuanya berjalan lancar..alhamdulillah (^^,)

(pic xde ulasan sbb update ngan hp je..hehe)

No comments: