Monday, January 31, 2011

Keputusan Pilihanraya Kecil Dun Tenang N05 | Barisan Nasional Menang Besar!

Barisan Nasional (BN) kekalkan kerusi DUN Tenang N05..
caLon BN Mohd Azahar Ibrahim menang dengan 6699 undian..
caLon PAS Normala Sudirman tewas dengan hanya 2992 undian..
BN tewaskn PAS dengan majoriti 3707 undian..
so, BN kembali tenanggggg~ (^^,) hehe

Mohd Azahar dijulang oleh penyokong selepas keputusan diumumkan..
seronok menang ~ (^^,)

Friday, January 28, 2011

UFO Mendarat di Sawah Padi di Yogyakarta -sambungan II-

ingatkan dah abis dah kisah UFO cuti-cuti ke Yogyakarta..
rupanya ada lg, xsudah lg citer ni..haha
akhbar hari ini (KOSMO) memaparkan plak seorang pegawai pentadbir negeri di 
Gunung Kidal merakamkan gambar UFO! wow! 
pastu, ada lg satu lingkaran ditemui di Bantul dekat Sleman.
tentang kenyataan semalam yg mengatakan angkara student tu..
smpai skrg belom ada yg ngaku~
ye laa..seper la plak kn yg brani nk p ngaku dia buat..
hebat ar kalau dia pegi ngaku dia buat kan...
mesti popular! hehehe (^_^)


Thursday, January 27, 2011

UFO Mendarat di Sawah Padi di Yogyakarta -sambungan-

saper ada ikut kisah UFO ni? mrizzo nk share info skit,
sambungan dr kisah yg mrizzo post semlm~
selepas kajian dan siasatan dibuat.....
rupanya,ada student yg rajin terlebih pi buat corak itu..
so, bukanlah corak hasil drpd UFO tu..
ni kes student2 yg nakal xder kejer la ni..hahaha..
macam-macam haL laa..

-keratan akhbar KOSMO-


Tuesday, January 25, 2011

UFO Mendarat di Sawah Padi di Yogyakarta

mrizzo nk share kisah UFO lagi..aritu UFO dtg melawat KL,
 kali ni UFO pi Yogyakarta plak..
maybe skrg musim UFO melancong kot..hehehe (^_^)

org ramai dok amik gambar~
corak unik di tujuh petak sawah~

malas nk taip..klik keratan akhbar KOSMO ni utk baca..hehe~ (^_^)

Monday, January 24, 2011

Impak Kenaikan Harga Minyak

- saLam -

mrizzo nk share satu info yg menarik ni..
kesan kenikan harga minyak~
layan~ (^_^)

klik pic utk besarkn

khurafat

- saLam -

dah tgk khurafat? huhu..pd yg xtgk lg p lah tgk..
menarik! cuma xpuas ati sbb pendek skit citer dia, sejam lebih ja~
kalau panjang skit lg cun! gempak ah aksi2 dlm khurafat..
yg lemah jantung leh mati wooo terkejut~ haha (^_^)


sikit sinopsis :
Tidak lama setelah berkali-kali ditolak cintanya, Anna ditemui mati;bunuh diri. Kematian Anna adalah kemuncak bagi segala siri kejadian misteri yang berlaku dalam hidup Johan & Ayshah.
Apa yang menghantui dan menggangu Johan & Ayshah sebenarnya? Adakah ini semua hanya halusinasi dan gangguan minda mereka atau adakah ini semua merupakan petanda-petanda bagi merungkai jawapan bagi semua persoalan mereka?
Segalanya akan terjawab bila anda menyaksikan “KHURAFAT-Perjanjian Syaitan” yang akan ditayangkan serentak di pawagam seluruh Malaysia pada Januari 2011.

“Dan janganlah engkau menyembah atau memuja yang lain dari Allah, yang tidak dapat mendatangkan manfaat kepadamu dan juga tidak dapat mendapatkan mudharat kepadamu. Sekiranya engkau mengerjakan yang demikian maka jadilah engkau orang-orang yang berlaku zalim (terhadap diri sendiri dengan perbuatan syirik itu)" (Surah Yunus:106)

Sunday, January 23, 2011

Menara Mercu Tanda Langkawi

- saLam - 

mrizzo nk share info mengenai Menara Langkawi..
smlm terbaca info ni di Utusan..menara Langkawi..
menarik! satu lg tarikan baru untuk pelancong luar datang melawat Malaysia..

selain tu, dapat la penduduk sekitar job skit kn..

info lain mengenai menara Langkawi :
* menara Langkawi setinggi 135m
* anggaran kos pembinaan lebih RM10juta
* tapak pembinaan di Pantai Kuah
* tanah seluas 11.33hektar digunakan

Gambar model pembinaan - Foto Bernama

UFO lawat Menara kL?

- saLam -

mrizzo ada terbaca artikel mengenai UFO datang melawat kL..wow!
mrizzo ingatkn kt luar negara ja UFO ni muncul..
selalunya gitu la kn yg selalu kita jumpa..
maybe UFO tu bosan da kot melawat luar negara..hehehe (^_^)



Friday, January 21, 2011

hospitaL ohh hospitaL

- saLam -

ni mrizzo nk meluahkn perasaan kesal dan tak puas hati dengan hospital kerajaan..
mrizzo ada temujanji dgn doktor pd pukul 9.00pg..
so, datang lah awal ikut jadual yg ditetapkn..
mcm biasala,smpai je daftar, amik nombor n TUNGGU turn..
tunggu punya tunggu pukul 11.15am baru nombor mrizzo dipanggiL..
tunggu turn pn dah 2jam..ok? huh, penat woo~

dah masuk biLik rawatan, jumpa doktor, doktor tu cakap...
doktor : en izzuddin, sy sudah call hkL,nnt awk pegi rujuk hkL ye..ni sy bg ubat tahan sakit je
mrizzo : ???????? <-- bioL sat,hahaha
tu ja ka doktor?
doktor : yup, nnt kamu balik kl,rujuk sana..ni slip ubat,amik ubat tahan sakit
mrizzo : abistu sy balik dr kL jauh2 semata-mata nk rawatan disini sia-sia ja la..baik xyah bg
temujanji kalau setakat nk bgtau sy kena pi rujul hkl..dah la tarikh temujanji hkL
5 april nnnt..lambat lg, sbb tu sy balik mai hospital sini.. nk tunggu bln 4 nnt sy dah
mati dulu kot..
doktor : xkn mati aih sakit en.izzuddin tu, sy dah bg ubat tahan sakit,nnt dah habis atau sakit
yg melampau dtg jumpa sy.
mrizzo : ??? wth! wtf!

mrizzo pn keluar dr bilik rawatan dengan perasaan bengan, hampa, kecewa, geram weh~
punya la lama menunggu, dilayan xsmpai 3 minit pn..patot ke? ciLaka ah doktor tu~
da la balik jauh2..dia bgtau tu je..kot la nk periksa ke, buat ape yg patot ke...
ini tak, cakap tu je.. apa punya doktor ntah~ vava btoL..


no 522, skrg pukuL 9.15pg
no skrg 502
sudah pukuL 11.10pg..masih menunggu..
layan ben10~ huhu

baLik kaMpung (^_^)

 - saLam -

minggu lepas mrizzo baLik kg (^_^) negeri jeLapang padi yg indah.hehe
naik bas di Hentian Duta..
sementara menunggu bas tu layan GinteL dulu..huhu
syok gak..xla bosan sgt..layannn~

uhhh..sedap diurut~ (^_^)
GinteL berada di ruang beLakang tmpat menunggu~
ada 4 kerusi semuanya~

*pic xclear sgt,guna hp je..hehe

Monday, January 3, 2011

2011 - new year~ new Life (^_^)

saLam..

seLamat tahuN baru 2011 pada semua~
moga tahun ni akan bertambah baik dr tahun sebelum ni..
amin!! (^_^)