Friday, February 3, 2012

Double Line.. Alhamdulillah

Assalamualaikum w.b.t

semalam, pukul 10.00pg, isteriku hantar satu mms kt aku...
pic kat bawah ni...


wow! double line..hehehe (^^,) alhamdulillah

aku dah xleh kejer dah..nk balik jer umah time tu gak..haha
dah xsenang duduk dah... excited plak... (^^,)

balik je kejer, relax2 jap.. selesai solat maghrib terus ke klinik
buat pemeriksaan di klinik untuk pengesahan..

dan keputusannya.....
"tahniah En.Izzuddin, isteri anda mengandung 4 minggu 9 hari"

alhamdulillah........ (^___^) senyum lebar lebih skit

9 comments:

Anamarza said...

tahniah

GadisARMY said...

congratz! semoga menjadi abah yang terbaik untuk anak yang baik..

Rizwan Ewan said...

Congts ! :D

pha is said...

tahniah...

YAYA AZURA said...

Tahniah! Suka dngr berita org pregnant ni..hehe..tumpang gembira..
Bunting pelamin nie...

~ Mr Ej ~ said...

tahniah bro....insyaAllah dapat anak yang sihat mcm hang ^^

~ Mr Ej ~ said...

terbaek bro...gua akan dapat anak buah lah nnty yer...
aku nk anak hang panggil aku uncle - AliKaCaK - okey rite ?
hahahahaha

Wadi AR said...

yeyy! encik nak dpt baby. tahniahh

zuwaidah said...

tahniah. take care yaaa