Thursday, March 8, 2012

Aku Dah Mula Bosan+Meluat

bosan dengan berita-berita di tv..terutama RTM dan TV3
kenapa? sebab memanjang ajer politik..PR itu ini, kelantan itu ini,Kedah itu ini
selalunya aku takde la peduli pun kan...tetapi akhir-akhir ini menjadi-jadi
sampaikan nak tengok berita pun dah takde isi..politik ajer!

berita 8.00 malam, nk dengar berita kena tunggu pukul 8.30 ke atas
baru ada berita..sebab 70% politik, 30% je berita lain.. aduh!
RTM terang2 lah kan..memang xpandang dah aku..
TV3 pun dah menjadi, sampaikan Buletin Terkini, Buletin Pagi pun politik!
WTF TV3 ooiii...

aku da join page ni.. Boikot Buletin Utama hehehe
sebab? aku bosan dengan berita yg isinya politik ajer~
rasa macam nk beralih arah jer undi pru13 nanti...
banyak sangat nipunyerrrr~ apa pon tak boleh!


1 comment:

Izza-Crystal said...

Serious ada?????? Me pun nak join lah. Sgt tidak berpuas hati ngan tv3. Errrrr astro pun sama. Ada tak yg boikot astro? Hehehe