Tuesday, March 6, 2012

Kanta Lekap Emas dan Berlian

pergh...tajuk pun dah mewah..kanta lekap pun nak beremas dan belian.
kanta lekap ini buatan India, hasil ciptaan Dr. Chandrashekhar Chawan
dihiasi dengan 18 butir belian yang disusun melingkar.
Untuk keselesaan pemakai kanta lekap, Dr. Chandrashekhar Chawan menggunakan kanta khusus yang boleh mengubati sakit mata dan melindungi kornea dari rasa sakit.
kanta lekap mewah ini dijual dengan harga US$15000,duit Malaysia lebih kurang RM52,500
dan hanya dikeluarkan sebanyak 3900 sahaja.
sapa yg berminat bolehlah menghubungu Dr. Chandrashekhar Chawan. hehehe (^^,)




4 comments:

Mohd Khairi Khadzir said...

eeee... kalau xpndai pakai ni boleh rosakkn mata... huhu ape kate oofer kt datin rosmah, mesti die suke >_<

Mr iZzo (^^,) said...

hahaha~ betol gak tu..nk offer kat rosmah lah..

ish,cabul plak mulut ni..ada yg kena penjara satgi ni..haha

NOOR FATIN said...

menakutkan je.. haahha

fara uya said...

fuyoo.. berkilau mata...