Sunday, April 15, 2012

Hati-hati ye Wahai Penjawat Awam

meh baca ni..klik gambar untuk baca lagi jelas...


amacam? amaran sudah ada cuma pekeliling je xde..hehe (^^,)
undi adalah rahsia. Rahsia ke?

kalau korang dok area Putrajaya, jangan terkejut kalau ada
orang Umno datang umah bagi hadiah birthday...
dapat hadiah syok TAPI yang peliknya
mana diorg ni tahu tarikh birthday kita? alamat umah? kerja mana?
jawatan ape? bila start kerja? dah ada brapa anak?
semua tu diorg tahu...

eh, cam xde kene mengena je contoh aku bg..hehehe
pelik kan? aperpun undi anda adalah RAHSIA!

p/s : mcm malas je nk undi..bikin masalah..hehehe

1 comment:

faizal azri said...

penjawat awam x blh nak buat apa2 dah sebab resume penuh ada kat simpanan jpa