Tuesday, May 15, 2012

Kenduri Melanda..Oh Kenduri..

oh banyaknya lah kenduri ujung bulan 5 dan awal bulan 6 nie...
dah 15 jemputan aku dapat.. so, kena la susun jadual betol2..huhu

kenduri bulan 5
maaf ye kawan-kawanku yang kenduri ujung bulan 5 ni...
maaf sangat2 aku tidak dapat nak hadirkan diri. jadual padat!
jarak, cuti, kerja, masa, <--semua kena amik kira ni
apa pun aku ucapkan tahniah, selamat pengantin baru ye~
barakallah hulakuma (^^,)

kenduri awal bulan 6
kawan2 yang kenduri awal bulan 6, insyaALLAH aku sampai
ni pun dok susun jadual dah, mana yg nk pergi dulu
mana yg kemudian..dah buka map dah ni..susun jalan..hehe

maaf sekali lagi andai ada yang aku tak sempat nak hadirkan diri..
apa pun pada bakal pengantin semua, aku ucapkan
SELAMAT PENGANTIN BARU, SELAMAT DATANG KE DUNIA BARU
SELAMAT MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB
MOGA BERBAHAGIA HINGGA KE SYURGA
akhir kata
BARAKALLAH HULAKUMA (^^,)

No comments: