Wednesday, June 20, 2012

Anak Kelar Leher Mak

akhbar KOSMO
seorang gadis berusia 17 tahun di dakwa atas tuduhan cubaan membunuh ibunya sendiri...
ibu kandung sendiri kot dia kelar! ish..ish..ish..subhanallah

tak capai dek akal weh nak kelar mak sendiri...maybe gadis ni ada masalah mental kot... normal sikap manusia tak akan sampai hati nak membunuh ni.. naluri seorang manusia yang normal tidak akan melakukan perkara serupa ini.. bila akal sudah tidak waras, ini lah jadinya...

apakah akan jadi pada gadis yg berusia 17 tahun ini? didunia gelap masa depan.. di akhirat? Ya ALLAH, kau bukanlah pintu hati gadis ini untuk kembali ke jalan yg benar  Ya Allah...

andai kata si ibu tidak mengampun dosa anak ini, nauzubillah..sedangkan berbunyi 'uuhh' pada ibu pun dah berdosa, inikan cuba membunuh, mengelar leher si ibu...dunia akhir zaman ini, macam2 jadi, takut aku!

4 comments:

Cik Cuada said...

moga2 perkara ni jadi pengajaran buat dia dan remaja lain:))

LCpink said...

apa pnya anak la mcm tu...hih..sy x snggup bt mcm tu sbb sy syg mama

Mr.PiNGu said...

bukanlah.. sebenarnya, sepupu kpd anak yg kelar leher ibunya.. tajuk berita tu pun agak mengelirukan juga

Mr iZzo (^^,) said...

@Mr.PiNGu oh ye ke? sekali baca mcm anak yg kelar..hehe.. tq @Mr.PiNGu atas infomasi