Thursday, January 24, 2013

Bila Zayyan buat pasport...

Hari Isnin lepas Angah bawa Zayyan buat paspot di Jabatan Imigresen Wangsa Maju. Niat tu nak pergi bercuti jauh sikit hujung bulan Februari ni, In sha Allah...

ceritanya, masa nak ambil gambar pasport Zayyan... Mencabar jugak nak ambil gambar budak-budak ni.. hehe. Nak pulak Zayyan dah mula kenal orang, bila nak ambil gambar, puas jurugambar agah, tak mahu dia..(^^,)

Kalau abahnya boleh pegang senang la jugak, tapi sebabkan nak background biru tu, abahnya kenalah pegang dari bawah jer..agak mencabar jugak la nk tegakkan Zayyan.. hehe

Hasilnya....





Ini hasil yang terbaik setelah puas jurufoto, abah dan ibunya agah,cuk cak dan segalanya...hehe..
Zayyan..oh Zayyan.. Seronok tengok ragam anak ni. 




No comments: