Sunday, January 13, 2013

Gambar Sekitar Himpunan Kebangkitan Rakyat

Selesai sudah Himpunan Kebangkitan Rakyat, HKR112.
alhamdulillah semuanya lancar tanpa rusuhan dan kekacauan.
Tahniah dan jutaan terima kasih pada pihak PDRM atas kerjasama yang diberikan
perghhh..macam aku plak yang join..hehe

sebenarnya aku tak amik pot sangat pun, tp bila HKR112 ni lancar tanpa rusuhan
aku yang dah jadi warga KL ni turut gembira, tiada sekatan jalan yang 'teruk'
yang penting aku pi kerja semalam ok jer. takde kena tahan bagai...

boleh pun kan aman dan lancar? sebab ape aman?
sebab PDRM tolong,bagi kerjasamana..bukan macam Bersih yang lepas..
berperang dengan PDRM...Tahniah sekali lagi pada PDRM

HKR112. Berita TV kata 45000 je... hmmm auta lagi.. ni lebih 45k
Sinar Harian
relax ja duduk atas lantai. Sumber -FB No Comment Page 
 Gotolong royong. Sumber -FB No Comment Page 
Tahniah pada PDRM. Sumber -FB No Comment Page
Lagi gambar lawat FB No Comment Page

Solat jemaah di Masjid Negara. Sumber - FB HarakahDaily 
Solat jemaah di Masjid Negara. Sumber - FB HarakahDaily
Pasukan Unit Amal - Taklimat. Sumber - FB HarakahDaily 
Sumber - FB HarakahDaily

Unit Amal. Sumber - FB HarakahDaily 
Sumber - FB HarakahDaily

Lagi gambar lawat FB #HKR112
Lagi gambar lawat FB HarakahDaily
Lagi gambar lawat FB PolisDirajaMalaysia
Lagi gambar lawat FB Pemuda Padang Terap
Lagi gambar lawat FB JkkFanClub
Lagi gambar lawat FB KBBUTV3

# aku tengok di FB ramai jugak yang membodohkan rakyat yang join HKR112, tak kurang jugak yang maki hamun, tetapi aku terfikir kena rakyat bangkit sedemikian rupa? Lu Fikir la sendiri~ (^_^)

# Tabik spring pada PDRM!!! 

No comments: