Tuesday, January 29, 2013

Kami Naik KTM... Mengembara...


malam tadi Angah bawa isteri yang teringin sangat nak berjalan naik keretapi.. hehe.. Dah lama dah niat nak naik keretapi ni, baru semalam tercapai hajat... (^_^)

sebelum bertolak.. ^_^
tunggu keretapi sampai.. nama keretapi kami Senandung Langkawi
Ibu excited, Zayyan tengok train xkedip mata..
tak pernah tengok...tu yg semacam je Zayyan pandang..
dalam kereta api...
ibu intai abah, abah duduk atas
peace yaaa!  (^^,)
ibu yg excited!! haha
bantal busuk tak tinggal! 
tidur sudah~

seronok ibu dapat naik keretapi..hehe.. bukan selalu nak travel macam ni.. sekali-sekala best gak.. (^_^)
tempat pun selesa. makan minum, tandas semua ada, lengkap! jadi tiada masalah kalau berjalan jauh bersama keluarga..

mula-mula takut gak, kalau Zayyan tak selesa, meragam nanti habislah.. tapi Alhamdulillah Zayyan okey jer.. Ibunya jer excited lebih..ha ha ha ha ha (^_^)




2 comments:

pijut said...

Hg naik ktm pi mana ja???

angah judin said...

@pijut balik kampung..hehehe alor star