Saturday, July 6, 2013

Video : Sepetang di Tasik Titiwangsa




Angah teringat kata-kata seorang ustaz ni "Sibuk macam mana pun, amik lah masa untuk bersama anak". Haritu sempat Angah bawa anak beriadah di Tasik Titiwangsa. Saja bawa Zayyan tengok dunia luar. Berkembang sikit otak.. hehe. Lagi pun dapat tengok apa reaksi dan gelagat anak bila di tempat macam tu.

Setakat sekarang ni, takde la banyak ragam sangat Zayyan. Dia duduk diam jer.. tengok orang sana sini.. macam geram pun ada gak.. belum boleh jalan lagi.. nanti dah dapat kaki tak tau la kan.. jenuh pula abah dan ibunya nak mengejar.. hehe (^_^)





1 comment:

Sam Banjamin said...

comel anak kamu... macam bapaknye jugak ni... hehehe...

tuan blog... blog kamu sy masukkan dlm bloglist Gerila Penulisan Kreatif sy ye.. senang nak update dari kamu melalui http://thetimelines2u.blogspot.com/