Wednesday, July 24, 2013

Zayyan dah nak berjalan...





Suka Zayyan dapat jalan dua tiga langkah.. baru dapat selangkah dua, jatuh, bangun berdiri lagi, jatuh, bangun berdiri lagi.. tak letih ke sayang? tak la kot, suka je abah tengok..siap tepuk tangan lagi. hehe.

 Ini petanda abah dan ibu kena tambah stamina! Zayyan merangkak pun puas nak kena kepung satu rumah. hehe. Macam-macam nk di explorenya, nak halang tak elok pula kan. Jadi perhatikan jer lah. 

Dapat jalan nanti macam mana la yer,mau mengah abah dan ibu.. hehehe.. tak sabar plak rasanya... (^_^)





1 comment:

Eina Sakinah said...

comelnya zayyan ni.. hehe sronok nye dia dpt bejalan walaupun baru setapak dua..