Monday, August 26, 2013

Arrrggghhhhh.. Sakit melanda..


Arrrggghhhh.. perit dan pedihnya tekak ku ini. Bahang kurasakan setiap kali nafas dihembus.. puuii, ayat bajet puitis la sangat.. hehehe. 2-3 hari ni bahang je rasa badan ni, tekak pun perit,nk bernafas pun sukar. Mulalah nak mengeluh bagai...

Agak lama dah aku tak diserang demam ni, kalau demam komfem teruk ni.. adakah faktor cuaca or overdose makan (openhouse sana sini).. redha jer lah. Tabahkan hati menerima ujian dan rahmat Allah. Sakit ni nikmat, tak semua orang dapat rasa.. Jadi masa sakit ni lah kena syukur..(motivasi utk diri..hehe) Syukur sebab Allah bg peluang merasai nikmatnya.. Jangan lupa, masa sakit lah kita selalu sebuat nama DIA, selalu merintih dengan DIA.. masa senang dan sihat??? jarang...... betul tak? (^_^)







No comments: