Sunday, October 6, 2013

Aku yang comel...


Aku yang comel??? konfius! haha.. Zayyan ni haaaaa..

Suka betul buat gaya cenggini haaa sekarang ni.. Bikin abahnya geram je tengok muka Zayyan gitu..hehe.. Bila Zayyan dok buat muka macam ni, abah dan ibu kena la lagi tambah alert dan tengok selalu, sebabnya Zayyan berjalan tak 100% stabil lagi.. takut gak kang terjatuh ke, tersembam ke.. tergigit bibir tu.. buruk padahnya... Gigi Zayyan sekarang atas dah 4 batang dah haaa, gigi bawah dua batang... tu yang kena follow je bila dia bermain sambil buat bibir cenggini...






3 comments:

zulhilmi tempoyak said...

alololo..

tomei macam titew la... heheh

Vee Lea said...

Homeiii ~~~ :D

✿ pink velvet ✿ said...

mmg comel, hehe~