Wednesday, October 2, 2013

Macam faham jer...


Anak aku sorang ni, suka benar dengan syarahan Dr. Zakir Naik. Mula-mula tu aku tak perasan sangat, tapi dah 3,4 kali aku tengok Zayyan seronok je layan syarahan Dr. Zakir Naik tu. Aku cuba alih siaran lain, bukan main marah lagi dia, bebal menangis guling-guling.. hehehe.. Macam2 hal la kamu ni Zayyan.. Bila pasang je video (youtube) atau tengok di tv AlHijrah Dr. Zakir Naik, memang tak kemana dah anak den sorang ni.. lagi satu kegemaran dia of coz la Upin Ipin. (^_^)

Macam faham pula dia apa yang Dr. Zakir Naik tu katakan.. Syarahan dalam bahasa Inggeris plak tu.. Bila iklan dia main kejap, start je balik syarahan tu, terpacak depan tv! hehe, ragam anak abah... Apapun, mudah-mudahan sampailah di hati Zayyan apa yg Dr. Zakir katakan.. amin!





4 comments:

Shark Kay said...

heheh..
mcm kusyuk jer dia layan tu.
amin,
mudah-mudahan masuk apa yg dia tgk tu.

Anonymous said...

tgk gbr tu,trus tegelak..apala dlm minda seorg kanak2 mcm tu kan..bgus train awl2 dgr ceramah dari train tgk cerita org xcukup kain:)

Nabilatul Nadiah said...

Cik Aya done following awk :')
.
Aya newbie ag lam blogging so jemput2 lah follow blog Aya k
stay reading and following my blog .
Thanks . . http://nabilatulnadiah.blogspot.com/

✿ pink velvet ✿ said...

fuiyoo.. mudah2an lah tu, amin~