Thursday, February 27, 2014

Mula tunjuk bakat



Sekarang ni dah kena simpan segala jenis bentuk alat tulis. Pen, pensil, marker, barang make up ibu dia, apa-apa saja lah yang boleh digunakan untuk lukis. Sebabnya, pantang leka je ada lah hasil seni anak ku ini di dinding rumah.

Simpan bukannya tak bagi langsung, cuma tak bagi lukis di tempat yang tidak sepatutnya. Kalau dia nak curah bakatnya tu, aku bagi je lukis di surat khabar lama atau kertas lukisan. 

Malam tadi dia buat lagi seni di dinding, tak dapat guna alat tulis, kunci motor aku pun jadi kerja! hehehe.. akal panjang anak aku ni..

nak kena ikut cara bawah ni lah.. selamat dinding aku.. hehe (^_^)

sumber gambar : ibu4884.blogspot.com




3 comments:

Firdaus Redscarz said...

sel-sel otak dah mula berkembang.. hehe... kasi je buku lukisan..


daus datang follow sini.. :)

Angah Judin said...

@Firdaus Redscarz (^_^) buku lukisan kecik, xmau, dinding juga dia nak.. hehehe.. nk kena cari kotak besar, try buat mcm pic atas tu

Yuyu Zaza said...

buat tatapan bila mereka dah besar nanti hehe.. nice

Budak Blogspot -> http://www.budakblogspot.com/
Penuh dengan info Blog, Tutorial & SEO