Sunday, July 6, 2014

Big bos merajuk...



Nampak muka Zayyan tu? Bukan main 'chom' lagi. Baru lepas kena 'fire' ngan ibu dia (ibu dia je suka marah ni, abah dia baik je memanjang..haha kbai.. malam ni tidur luar).

Merajuk la tu kononnya, duduk tersandar tarik muka cenggitu, pastu pandang-pandang orang sekeliling. Tunggu je sapa nak pujuk dia. Aku biar je, nak tengok dulu apa reaksi dia. 2, 3 minit lepas tu Zayyan still macam tu. Haaaa, pandai merajuk dah ko! haha. Adeh!

Tapi senang je nak pujuk Zayyan ni..aku panggil mai dekat aku, ajak main sesuatu. Alololo sekali dua, acah sikit, terus on, muka ada senyum, terus okey balik. Hahaha, pandai sangat la nak tarik perhatian orang. Konon-konon merajuk, nak tunggu orang pujuk baru okey. Alahai anak, makin panjang akalmu sekarang ni. Moga membesar kamu dalam redha dan rahmatNya. 




1 comment:

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Alolololo... merajuk pun hensem.. hehehehehe