Saturday, July 5, 2014

Geledah peti ais...


Malam tadi punya cerita, sedang leka aku siapkan kerja di bilik belakang, aku rasa sepi je, mana pergi Zayyan ni, senyap pula dia. Tinggalkan kerja jap, keluar tengok apa yang Zayyan buat. Kena tengok wooo, kang ada je benda yang dia buat. Main takpe, takut buat benda yang tidak sepatutnya yang bolehmengundang bahaya je. Alert!!! 

Nah !!! nindia...





Pandai dah buka peti ais. Siap bawa kerusi ke depan peti ais lagi. Aduhai Zayyan, nak marah tp bila dianampak aku datang terus buat muka muncung mulut sambil sedut angain, pastu hembus bunyi 'haaaaaaaaa'. Terus tergelak aku..hahaha. Akai sungguh la sayang oi..

Nampak bawah peti ais tu? Dah pecah sebiji telur. Kesian mak dia kena lap cuci. Hahaha. Abahnya angkat Zayyan pi main kt depan je. (^_^)


7 comments:

PakcikLie PCL said...

HABIS LAA..KENA LOCK PETI AIS TU ANGAH ! HIHI

Khalid Kyle said...

comeynye die, nasib x dipecahkan sume telur tu haha, nice blog done follow :)

Jom Terjah : Buffet Ramadhan Casa Ombak (^__^)


Fazrol Amer said...

Sampai pecah telur tue yg tak best tue... he he...

Nasib baik sebiji sempat p tengok...

luqman zakaria said...

haha..takleh terlepas pandang nih..ade jer kerja die..huhu..salam singgah dari blog arepnakbebel :)

Stuwie said...

Buat muka comel terus dapat pengampunan hahaha

Angah Judin said...

@PakcikLie PCL nampak gayanya kena lock lah..tp mcm mn nk lock? haha adeh

Angah Judin said...

@Stuwiebuat muka comei tu yg potong rasa amarah tu.. alahai anak