Saturday, November 15, 2014

Hasan Tomyan & Seafood


Cerita malam tadi...

Malam tadi teringin pula nak makan daging masak apa aku pun tak ingat nama masakannya. Aku panggil daging hitam manis je. Sedap weh! Rasa manisnya, rasa pedasnya memikat hati ku ini. hehe (^_^).

Kedai makan Hasan ni dekat Kampung Baru. Lokasinya berdekatan dengan Restoran Kapal, kalau dari arah HKL, sebeelum jumpa Masjid Negara. Tepi jalan je.. Beratus kedai makan ada di Kampung Baru ni, susah nak explain tepat lokasinya. Tapi kedai Hasan ni tepi jalan besar je, senang nak jumpa.

Masakan dia sedap. Berbaloi makan kat sini. Kalau nak makan nasi bubur pun sedap. Ada pelbagai pilihan lauk pauknya. 

 




mana makanan aku daaaaaa (^_^)
dak ngantuk tahan mata xmau tido~





3 comments:

Lisa Nurulain said...

apa tu yg itam2

Angah Judin said...

@Lisa Nurulain haaaa, tu la daging hitam manis tu.. haha, xtau nama betul ape masakannya.. selalu order sebut daging hitam manis je.. memang popular masakan daging tu kt situ

Angah Judin said...

@Lisa Nurulain haaaa, tu la daging hitam manis tu.. haha, xtau nama betul ape masakannya.. selalu order sebut daging hitam manis je.. memang popular masakan daging tu kt situ