Tuesday, December 16, 2014

Aku di tepong gomakkan...


Kisahnya petang semalam, balik dari kerja, badan ni rasa letih dan lesu sangat. Jadi, aku baring di ruang tamu untuk rehatkan badan sekejap. Tup..tup terlena! Lemau sangat, sampai lena pun tidak sedar. hehe

Dah nak masuk waktu maghrib, wife kejutkan aku dari tidur. Aku bangun, terus capai tuala untuk mandi bersihkan diri. Aku tengok wife dok gelak-gelak je dari tadi, apahal? Tengok aku, pastu gelak.. Kenapa?

'Cer abang tengok muka abang kat cermin' kata wife aku.. Aku pu tengok cermin, yaAllah!! putih melepak muka aku.. Tetanjat kitew!  hahaha

Apakah semua ini, kenaoa muka abang jadi macam ni? Wife bagi tengok gambar di handphone dia..
Aku pun.. Oh okey.. Fine....


Kerja Zayyan! Di tepong gomaknya muka aku! Hahaha.. Betuah punya anak.. tapi aku tau, mak dia la ni dalang utama! Huh!

Aku tengok gambar ni, terus aku senyum. Memori yang akan tersemat di kalbu. Seronok tengok ragam anak. (^_^)  Sekejap masa berlalu, dah besar anak abah, Muhammad Izz Zayyan Rizqi.



3 comments:

yoorin melacolea said...

hehehe.. nasib baik bedak jer.. kalau marker pen ke apa.. naya... hahaha..sabar je laa..kdg2 keletah anak ni melucukan.. nak marah pon tak jadi

luqman zakaria said...

haha..ini lawak. lepas nih dilarang tido merata2..haha.

zarulfarhana said...

hihi lawak la..pandai zayyan ni