Thursday, February 5, 2015

Dah banyak bunyi...


video

Sekejapnya masa berlalu. Baru sangat lagi rasanya dengar Zayyan berbahasa Korea (bahasa yg aku tak paham apa dia kata) , sekarang ni dah sebutir sebutir perkataan yang dah jelas keluar dari mulut dia.

Ada saja yang nak diceritakan dan ditanya. Pandai dah nak berkata-kata. Masa-masa macam ni lah nak kena beringat selalu, kena jaga perkataan yang nak dituturkan. Kalau tidak, , apa saja perkataan yang dia dengar akan dia ulang sebut. Bahaya woooo...




3 comments:

trah zain said...

comei je,,haha

Nazlee Ismail PCL said...

masa ni la layan bebudak yg betah bercakap..memang best tapi depa senang nak tiru cakap orang..awas bila berkata2 ahl peribadi, memori depa ni cukup kuat dah boleh cerita balik apa yg depa dengar..

Angah Judin said...

@Nazlee Ismail PCL Thanks PCL