Friday, August 28, 2015

El Sakura

ELSAKURA - Whitening . Anti-aging . Healthy Skin.

Barang panas! Barang panas! Barang panas! Barang baik! Apa lagi kalau bukan ELSAKURA. Produk terhangat di pasaran sekarang ni.

Apa tu ELSAKURA? meh aku cier sikit ye...



Minuman Kesihatan & Kecantikan dari Extract Bunga Sakura.

Kecantikan perlulah datang seiring dengan kesihatan. Kalau cantik sahaja tapi badan tak sihat takde maknanya jugak. Yang terbaik ialah kecantikan terserlah dan kesihatan tetap terjaga.

ELSAKURA menggabungkan rangkaian pemakanan sunnah seperti madu, kurma, delima, habbatussauda, kismis, buah tin & zaitun yang sudah zaman berzaman terbukti khasiat dan kebaikkannya.

Rangkaian marine Collagen, Vitamin A, C, E & Astaxanthin menjadi penambah baik kepada produk ELSAKURA dalam memberikan khasiat yang terbaik kepada pengguna.

Kaunikan ELSAKURA ialah dengan bahan istimewa iaitu extract Bunga Sakura yang mampu memberi khasiat yang baik untuk kesihatan dan kecantikan kulit.

ELSAKURA didatangkan di dalam pek mobile yang mesra pengguna. Sachetnya mudah dibawa dan mudah juga diambil. Hanya koyak dan minum terus dari sachet tanpa perlu bancuhan.

Rasa yang unik dan sedap hasil gabungan bahan-bahannya yang berkualiti tinggi tanpa campuran sebarang bahan terlarang membolehkan pengguna mengambilnya tanpa ragu-ragu.

ELSAKURA sesuai untuk semua peringkat umur, lelaki & wanita.

ELSAKURA: Nectar Drink With Sakura Extract.
-----------------------
Khasiat & Kelebihan ELSAKURA:
-----------------------

• Mencerahkan, memutihkan, menggebukan kulit seluruh badan.
• Menjadikan kulit lebih cerah kemerah-merahan (pinkish).
• Menjadikan kulit lebih cantik serta sihat luaran dan dalaman.
• Mengatasi masalah kulit kusam & tak bermaya.
• Anti-aging (anti penuaan).
• Mengecutkan dan menghilangkan jerawat.
• Merawat masalah alahan kulit seperti resdung, ekzema.

• Menyegarkan tubuh badan yang lemah & lesu.
• Memberi tenaga segera (energy booster).
• Meningkatkatkan sistem imunisasi badan.
• Detoksinasi
• Penggalak susu (milk booster). Menambahkan susu badan.

-----------------------
KANDUNGAN ELSAKURA:
-----------------------

ELSAKURA dihasilkan dari bahan yang berkualiti tinggi dengan formulasi yang terbaik.
• Rangkaian makanan sunnah. Madu, Kurma, Kismis, Buah Tin, Zaitun, Delima & Habbatus Sauda'.
• Rangkaian bahan yang baik untuk kesihatan kulit. Marine collagen, Vitamin A, C, E & Astaxanthin.
• Extract Bunga Sakura yang sangat baik untuk kesihatan kulit dan menjadikan kulit putih, cerah, gebu & kemerah-merah.

-----------------------
100% Selamat & TIADA Bahan kimia terlarang.
- Sesuai diambil oleh ibu mengandung.
- Sesuai diambil oleh ibu menyusu.
- Sesuai diambil oleh wanita yg datang bulan.
- Sesuai diambil oleh kanak-kanak.
- Sesuai diambil oleh Wanita & Lelaki
- Semua orang boleh guna. Takde masalah 
wink emoticon
-----------------------
ELSAKURA Nectar Drink with Sakura Extract:
• 100% milik bumiputera Muslim.
• Dikilangkan dikilang yg berstatus GMP.
• Kilang mendapat pengiktirafan HALAL JAKIM.
• Dikilangkan dikilang yang berstatus MesTI.
• Mendapat kelulusan dari KKM dalam pengkelasan makanan.
No. Rujukan KKM : 170615/06/237
• InsyaAllah suci, bersih, selamat, Halalan Toyyiban. 
wink emoticon



ELSAKURA Nectar Drink with Sakura Extract:
1 kotak = 30 sachet
1 sachet = 20g

CARA PENGAMBILAN:

- Penggunaan biasa, 1 sachet sehari di waktu malam sebelum tidur.
- Hanya koyakkan sachet dan minum sahaja. Mudah. Tak perlu bancuh.
Untuk kesan yang TERBAIK dan CEPAT boleh ambil 2 sachet sehari.
- 1 sachet sebelum sarapan pagi.
- 1 sachet sebelum tidur malam.
- Minum air kosong yang mencukupi (2-3 liter sehari).
- Elak ambil makanan atau minuman yg mengandungi caffeine (eg: Kopi, Nescafe, Coke, Rokok, dll).
- Elak ambil minuman beralkohol.
- Elak minum minuman bercoklat seperti milo dan lain-lain 2 jam sebelum tidur. Sebab jerawat susah nak hilang. (ini petua orang tua-tua) wink emoticon
-----------------------
Harga Semenanjung:
• 1 Kotak RM 150
• 2 Kotak RM 290
• 3 Kotak RM 430
Harga Sabah & Sarawak:
• 1 Kotak RM 160
• 2 Kotak RM 310
• 3 Kotak RM 450
-----------------------
CARA ORDER & MAKLUMAT LANJUT
-----------------------
SMS / Whatsapp "SAKURA" ke 017 5941 294
atau
PM kami http://on.fb.me/1RT8Nf6
*Stokis & Agen diperlukan.

Abam belanja sikit testimoni ye :D



Haaa.. yang ni Model paling aku sayang.. OMAK DEN !! hehe
Rasa macam malu je nk letak caption nenek, macam akak-akak je kan???


Apa tunggu lagi.. dapatkan ELSAKURA sekarang !! SEKARANG!!