Showing posts with label askar melayu. Show all posts
Showing posts with label askar melayu. Show all posts

Monday, March 5, 2012

Kegiatan Askar di Negara Aman

selamat pagi semua (^^,)
pagi-pagi ni kena senyum2 ajer..takmau masam2 muka
baru la hari lebih ceria, hati pun lapang..tak gitu? hehe

tengok macam askar ni..sentiasa buat latihan..walaupun takde kerja
jiwa, semangat seorang satria tu ada..
semangat nak berperang! hehehe


Friday, May 6, 2011

Maharaja Lawak Minggu ke 6 - Tiada Penyingkiran

Maharaja Lawak Minggu ke 6 tiada penyingkiran
dok sangkakan Amir tersingkir..
rupanya tak lagi..

persembahan terbaik malam ni Jambu
yg lain okey jugak..
Amir xbest langsung.
xleh blah!

Jambu terbaik minggu ke 6

Tuesday, May 3, 2011

Askar Melayu Kg. Banggol

assalamualaikom dan selamat malam semua (^_^)

teringat masa kecil-kecil dulu selalu main
polis sentri(polis dan perompak),main senapang kayu, main capplom(senapang buluh+peluru buah cenerai)
budak2 zaman dulu mana tau nk ngadap ps2 ke,psp ke,
x-box ke..xdak semua tu dulu..
sebab tu budak2 zaman dulu tak obesiti 
macam budak2 zaman sekarang ni..hehe

apa kena mengena dgn tajuk atas tu?
haaaaa....tengok gambar bawah ni (^^,)

berdiri dr kiri : ah long,tek ang,amer khan,abu,
pak said mongoliau,mat ani,pak munawer
duduk dari kiri : ooonie dan mauuddin

hahaha..ok? mantap,gagah dan perkasa tak?
ni la generasi pelapis masa depan negara
ini bukan geng kampong Mr iZzo..
ni geng kampong sebelah..Kg Banggol

permainan macam ni la baru sihat badan..
cayalah budak kampong!

nk kenal budak2 ni? cari diorang dalam FB
hahaha..jgn pandang sebelah mata,
ada Facebook tau! hehe (^_^)