Showing posts with label astro mustika. Show all posts
Showing posts with label astro mustika. Show all posts

Friday, June 3, 2011

Keputusan Maharaja Lawak Minggu ke 10 - Undian SMS Terkini

assalamualaikom (^^,)

Maharaja Lawak minggu ke 10 diadakan ni di Penang!
jom tengok undian SMS terkini
Maharaja Lawak Minggu ke 10

Jozan - 29%
Sepah - 27%
Nabil - 21%
Jambu - 19%
R2 - 5%
sekian undian SMS terkini Maharaja Lawak minggu ke 10
sekarang..jom layan Maharaja Lawak dulu..
hehehe..enjoy! 

Friday, May 27, 2011

Keputusan Maharaja Lawak Minggu ke-9 #Balas Tersingkir

selesai sudah Maharaja Lawak minggu ke-9

keputusan untuk minggu ini Balas tersingkir

Persembahan terbaik malam ni, Sepah dan Jampu

yang lain biasa jer..

bye-bye Balas

Friday, May 6, 2011

Keputusan Maharaja Lawak Minggu ke 6

assalamualaikom semua (^_^)
jom layan keputusan terkini undian SMS untuk
Maharaja Lawak minggu ke 6

Jozan - 28%
Jambu - 18 
Nabil - 16%
Balas - 16%
Sepah - 15%
Man - 5%
Amir - 3%

tu lah keputusan undian terkini
sekarang ni jom layan Maharaja Lawak dulu..

Tuesday, May 3, 2011

Bukan Mengumpat...Cuma Bagitau Benda Betol je..

assalamualaikom semua (^_^)
petang ni cuaca hujan..jadi suasana sejuk jer..
sedap ni rehatkan badan setelah letih bekerja..

meh sini dengat Mr iZzo nk berceloteh skit..
Senah, ko tau..anak si Eton tu mengandong!
patot la aku xnampak anak dia skrg ni..
anak dia di kampung..umah nenek dia..
malu la tu..bapak baik, anak hampeh.. 
haaaaaa~ aku bukan nk mengata..aku ckp benda betol ni..
jiran aku kan sekampung dengan kg dia..

cerita diatas adalah rekaan semata-mata..hehe

kalau ye pun kita disituasi itu..
kita nampak atau tahu benda yg kurang menyenangkan
atau benda apa sekali pun..
jangan lah nak mengata orang..
jangan lah nk menyampai kan..

kalau suatu benda tu mengaibkan..xyah lah nk sebar2..
tak elok kot..

sama ja pon kalau kata bukan mengumpat, ckp benda betol..
still mengata hal orang kan?

aku tak paham betoi laaaaaaaaa

Friday, April 29, 2011

Maharaja Lawak Minggu ke 5 - Jihan Tersingkir

selesai sudah Maharaja Lawak Minggu ke 5
malam ni persembahan tak best macam minggu lepas
macam hambar sikit show malam ni

amir ada peningkatan...
jehan hancur malam ni...
sepah ok, nabil ok, jambu ok,
balas superb..jozan good!

Maharaja Lawak Minggu ke 5,keputusannya
Jihan tersingkir..

Jihan tersingkir


Keputusan Maharaja Lawak Minggu ke 5

jom tengok keputusan undian sms terkini
Maharaja Lawak Minggu ke 5
saksikan : (^^,)

Jozan - 49%
Nabil - 12% 
Sepah - 12%
Jambu 9%
Balas - 7% 
Jehan - 6%
Amir - 4%
Man - 2%


tu lah keputusan undian sms terkini..
sekarang? jom layan Maharaja Lawak Minggu ke 5 dulu
jom layan...huhuhu  (^_^)

Saturday, April 23, 2011

Maharaja Lawak Minggu ke-4 : Jambu

jom renggangkan urat muka..hehe
layan kumpulan Jambu punya pukulan..
baru masuk je,xbuat aper lg pn..dah giler jadinya
hahahaha..layan~ (^_^)

Friday, April 22, 2011

Keputusan Undian Terkini Maharaja Lawak Minggu ke-4

saLam semua (^_^)

jom kita tengok keputusan terkini Maharaja Lawak
untuk minggu ke 4 ni.. keputusan undian terkini :

jozan - 31%
nabil  - 23%
sepah - 22%

jom kita layan duLu Maharaja Lawak Minggu ke-4 ni..
gelak sampai guling-guling..hehe
enjoy!

Maharaja Lawak - Astro Mustika

saLam semua (^_^)
malam ni Mr iZzo da boleh tengok Maharaja Lawak
secara LIVE!!! huhuhu

sebelom ni tak langgan pn Astro Mustika tu..
baru petang tadi langgan..
dek kerana penangan Maharaja Lawak akhirnya
langgan la jugak..tu pn atas persetujuan semua dak umah..
meh la umah Mr iZzo..layan ramai2..baru syok! hehe


akhirnya kau ku langgan jua...

sapa peserta pilihan korang semua?
kalau Mr iZzo, Mr iZzo pilih Sepah!
hehe..Mr iZzo sokong Sepah sebab diorg punya lawak
memang class n superb ah! terbaik!
go go go Sepah! hehe (^_^)

terbaik!! gua support lu ahh!