Showing posts with label bukit kiara. Show all posts
Showing posts with label bukit kiara. Show all posts

Wednesday, February 22, 2012

Pusat Sains Negara

Baru-baru ni Mr Izzo beriadah di Pusat Sains Negara, Bukit Kiara
bawa si kecil Aliya dan isteriku tersayang melawat PSN

pada mereka yg nak bawa anak-anak berjalan, elok sangat lah kesini...
macam-macam aktiviti ada..sesuai untuk semua golongan..
nk bawa anak mandi manda pun boleh..
ada kolam macam kat belang KLCC tu..
macam-macam lg lah ada kt PSN ni..
PSN superb!

Pusat Sains Negara 
mengah ke kak? hehe 


muka takot! sebab kena angkat ngan semut besar..hehe

oh..aku da berat..angkat xnaik..hahaha
robot ni cute sangat bila cakap melayu..hehe














aku yg dah kepenatan..hehe (^^,)