Showing posts with label cabaran 30 hari. Show all posts
Showing posts with label cabaran 30 hari. Show all posts

Tuesday, September 2, 2014

Cabaran 30 Hari | Hari 2 : 5 Cara Memenangi Hati Aku

Cabaran untuk hari ke 2, 5 cara memenangi hati aku. Fuhh, berat juga hendak cerita bab isi hati ni. Bukan apa, habislah pasni ramai yang akan memenangi hati aku. hahahaha. (^_^)

Tidak susah pun untuk memenangi hati aku...

1- Senyum. Senyuman yang menawan sudah bisa meruntun hati ku. Wah! haha. Jangan datang dengan senyuman sinis sudah la, ada makna yang tersirat tu. Senyuman yang ikhlas. Sedekah tu! Hati yang duka pun boleh terubat sikit dengan senyuman tau.

2- Mulakan borak. Sila mulakan topik perbualan jika nak memenangi hati aku sebab aku ni pemalu dan amat tidak pandai nak mulakan perbualan. Fail betul aku bab ni. Kalau orang mulakan, memang aku suka sangat. Tapi yang dah kenal dan rapat tu lain la. Tahu la apa nak dibualkan. 

3- Cerita perniagaan. Suka sangat aku bila ada orang bercerita tentang perniagaan ni. Meniaga lah apa pun, asalkan perniagaan. Memang 'ngam', nak borak 24jam pun okey. 

4- PES/W11. Haaaaa, ajak aku layan 'natang' tu, sapa tau benda apa tu? hahaha. Kompom! Hati terus tertawan. PES/W11 tu games bola playstation dan XBOX. (^_^)

5- Belanja. Belanja aku makan! Memang awesome la, belanja makan seafood pula kan, lagilah aku suka. Terbaik dan awesome!

Haaaaa, tahu dah kan macam mana nak tawan hati aku, apa lagi silalah tawan. Baru seorang yang berjaya tawan hati aku sekarang ni. Ada 3 kekosongan lagi. Cuba try test la.. hahahaha (^_^)

apa la abah ni dok cerita atas tu...