Showing posts with label cantik. Show all posts
Showing posts with label cantik. Show all posts

Friday, August 28, 2015

El Sakura

ELSAKURA - Whitening . Anti-aging . Healthy Skin.

Barang panas! Barang panas! Barang panas! Barang baik! Apa lagi kalau bukan ELSAKURA. Produk terhangat di pasaran sekarang ni.

Apa tu ELSAKURA? meh aku cier sikit ye...



Minuman Kesihatan & Kecantikan dari Extract Bunga Sakura.

Kecantikan perlulah datang seiring dengan kesihatan. Kalau cantik sahaja tapi badan tak sihat takde maknanya jugak. Yang terbaik ialah kecantikan terserlah dan kesihatan tetap terjaga.

ELSAKURA menggabungkan rangkaian pemakanan sunnah seperti madu, kurma, delima, habbatussauda, kismis, buah tin & zaitun yang sudah zaman berzaman terbukti khasiat dan kebaikkannya.

Rangkaian marine Collagen, Vitamin A, C, E & Astaxanthin menjadi penambah baik kepada produk ELSAKURA dalam memberikan khasiat yang terbaik kepada pengguna.

Kaunikan ELSAKURA ialah dengan bahan istimewa iaitu extract Bunga Sakura yang mampu memberi khasiat yang baik untuk kesihatan dan kecantikan kulit.

ELSAKURA didatangkan di dalam pek mobile yang mesra pengguna. Sachetnya mudah dibawa dan mudah juga diambil. Hanya koyak dan minum terus dari sachet tanpa perlu bancuhan.

Rasa yang unik dan sedap hasil gabungan bahan-bahannya yang berkualiti tinggi tanpa campuran sebarang bahan terlarang membolehkan pengguna mengambilnya tanpa ragu-ragu.

ELSAKURA sesuai untuk semua peringkat umur, lelaki & wanita.

ELSAKURA: Nectar Drink With Sakura Extract.
-----------------------
Khasiat & Kelebihan ELSAKURA:
-----------------------

• Mencerahkan, memutihkan, menggebukan kulit seluruh badan.
• Menjadikan kulit lebih cerah kemerah-merahan (pinkish).
• Menjadikan kulit lebih cantik serta sihat luaran dan dalaman.
• Mengatasi masalah kulit kusam & tak bermaya.
• Anti-aging (anti penuaan).
• Mengecutkan dan menghilangkan jerawat.
• Merawat masalah alahan kulit seperti resdung, ekzema.

• Menyegarkan tubuh badan yang lemah & lesu.
• Memberi tenaga segera (energy booster).
• Meningkatkatkan sistem imunisasi badan.
• Detoksinasi
• Penggalak susu (milk booster). Menambahkan susu badan.

-----------------------
KANDUNGAN ELSAKURA:
-----------------------

ELSAKURA dihasilkan dari bahan yang berkualiti tinggi dengan formulasi yang terbaik.
• Rangkaian makanan sunnah. Madu, Kurma, Kismis, Buah Tin, Zaitun, Delima & Habbatus Sauda'.
• Rangkaian bahan yang baik untuk kesihatan kulit. Marine collagen, Vitamin A, C, E & Astaxanthin.
• Extract Bunga Sakura yang sangat baik untuk kesihatan kulit dan menjadikan kulit putih, cerah, gebu & kemerah-merah.

-----------------------
100% Selamat & TIADA Bahan kimia terlarang.
- Sesuai diambil oleh ibu mengandung.
- Sesuai diambil oleh ibu menyusu.
- Sesuai diambil oleh wanita yg datang bulan.
- Sesuai diambil oleh kanak-kanak.
- Sesuai diambil oleh Wanita & Lelaki
- Semua orang boleh guna. Takde masalah 
wink emoticon
-----------------------
ELSAKURA Nectar Drink with Sakura Extract:
• 100% milik bumiputera Muslim.
• Dikilangkan dikilang yg berstatus GMP.
• Kilang mendapat pengiktirafan HALAL JAKIM.
• Dikilangkan dikilang yang berstatus MesTI.
• Mendapat kelulusan dari KKM dalam pengkelasan makanan.
No. Rujukan KKM : 170615/06/237
• InsyaAllah suci, bersih, selamat, Halalan Toyyiban. 
wink emoticon



ELSAKURA Nectar Drink with Sakura Extract:
1 kotak = 30 sachet
1 sachet = 20g

CARA PENGAMBILAN:

- Penggunaan biasa, 1 sachet sehari di waktu malam sebelum tidur.
- Hanya koyakkan sachet dan minum sahaja. Mudah. Tak perlu bancuh.
Untuk kesan yang TERBAIK dan CEPAT boleh ambil 2 sachet sehari.
- 1 sachet sebelum sarapan pagi.
- 1 sachet sebelum tidur malam.
- Minum air kosong yang mencukupi (2-3 liter sehari).
- Elak ambil makanan atau minuman yg mengandungi caffeine (eg: Kopi, Nescafe, Coke, Rokok, dll).
- Elak ambil minuman beralkohol.
- Elak minum minuman bercoklat seperti milo dan lain-lain 2 jam sebelum tidur. Sebab jerawat susah nak hilang. (ini petua orang tua-tua) wink emoticon
-----------------------
Harga Semenanjung:
• 1 Kotak RM 150
• 2 Kotak RM 290
• 3 Kotak RM 430
Harga Sabah & Sarawak:
• 1 Kotak RM 160
• 2 Kotak RM 310
• 3 Kotak RM 450
-----------------------
CARA ORDER & MAKLUMAT LANJUT
-----------------------
SMS / Whatsapp "SAKURA" ke 017 5941 294
atau
PM kami http://on.fb.me/1RT8Nf6
*Stokis & Agen diperlukan.

Abam belanja sikit testimoni ye :D



Haaa.. yang ni Model paling aku sayang.. OMAK DEN !! hehe
Rasa macam malu je nk letak caption nenek, macam akak-akak je kan???


Apa tunggu lagi.. dapatkan ELSAKURA sekarang !! SEKARANG!! 




Thursday, May 9, 2013

COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY SET

- IKLAN -

COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY SET

FUNGSI:
♥ Memutihkan wajah
♥ Menghilangkan bintik-bintik hitam, jerawat dan bekas jerawat di wajah
♥ Mengecilkan pori-pori
♥ Menganjalkan kulit wajah
♥ Membuat wajah putih dan berseri

KOMPOSISI:
♥ COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY SOAP - 60GM
♥ COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY DAY CREAM - 20GM
♥ COLLAGEN PLUS VIT E WHITENING BEAUTY NIGHT CREAM - 20GM

CARA PEMAKAIAN:♥ Krim Siang (Kuning) Vit. E - dipakai siang hari dengan cara menyapau rata secara nipis di serata wajah
♥ Dapat digunakan sebagai alas bedak / pelindung dari sinar matahari.
♥ Krim malam (putih) untuk dipakai waktu malam selepas membasuh kulit dengan cara menyapu rata secara nipis ke serata kulit wajah.
♥ Wajah akan kelihatan bersih dan putih dalam masa secepat 1 minggu.

Collagen Plus Vitamin E:

Sabun(Collagen Plus Whitening Beauty Soap): Dihasilkan dari ekstrak minyak zaitun yg diperkaya dgn vit E, berfungsi membersih, melembap dan melicinkan kulit tanpa menyebabkan kekeringan.

Cream: Collagen Plus Day & Night Cream- Collagen Plus diformulasikan dengan Vit C, AHA, Moisturizer, dan Vit E. Mengurangkan masalah kulit kusam, jerawat, jeragat, bintik hitam, mencerah dan melembapkan serta membuatkan kulit terasa gebu dan segar sepanjang hari.

1 Set tahan sehingga 2 bulan







HOT SELLING PRODUCT!!!

sangat berkesan dan harga pon sangat berbaloi buat ape beli yg mahal untuk cantik kalau yang murah pon boleh mencantikkan wajah anda..tunggu ape lg jom dapatkan sekarang...

PEMBELIAN BORONG DAN DROPSHIP SANGAT DIALU2KAN

PM FOR BEST PRICE
SMS/WECHAT/WHATSAPP/LINE
018-3878586




Wednesday, January 9, 2013

Sangkar Burung dan Hasad Dengki


Cantik kan sangkar di atas? memang superb! hasil seni yang sangat halus. Setiap batang buluh tu ada ukiran tau.. sayang tak sempat snap gambar. Memang cantik dan berseni. 

Sayangnya sangkar ini terbiar begitu saja, penuh habuk dan usang. Mana tidaknya, tuan punya sangkar sudah tiada. Sangkar ini milik arwah tokwan aku. Ini sangkar kesayangan arwah. Arwah tokwan beli di Siam pada tahun 1989 kalau tak silap aku, aku baru umur 4 tahun masa tu..hehe. Tokwan beli dengan harga RM800. Mahal la jugak sangkar ni, kalau zaman tu RM800,dibanding dengan sekarang mahu RM7000-8000. WOW!

alkisahnya, aku tengok sangkar ni unik dan cantik, lagipun aku tahu sejarah sangkar ni sikit-sikit. Dari dibiar sangkar ni usang dan terbiar, aku berhajatlah nak ambil buat hiasan dirumah. Aku suarakan hasrat aku pada tok (nenek) aku.. Tok kata, ambillah...bukan sapa peduli pun sangkar tu...

Dengan perasaan yang gembira, teruja, aku ambil sangkar ni.. cuci semua kotoran, habuk, sampai bersih.. dan hasilnya macam dalam gambar. Tinggal nak gilap jer...

Petang aku balik rumah mak aku jap, sebab esoknya aku nk gerak balik KL, baru nak singgah ambil sangkar ni di rumah tok.

Esoknya bila sampai rumah tok, aku tengok sangkar dah takde! mana hilang? aku tanya tok, tok kata "paklang amik dah,dia simpan kt rumah dia"  # rumah PakLang sebelah je dengan rumah tok.

aku pergi tanya elok-elok, memang dia ambil simpan, katanya aku tak boleh ambil sangkar ni sebab dia kata dia yg pi beli sangkar ni dengan arwah tokwan dulu..

aku pun hhhhmmmmmmmmmmmmmm.. malas lah nk bising-bising, aku blah jer.. lantak ko lah...
(sungguh aih!!  hampa, sakit hati, geram, marah semua ada) andai kau bukan PakLang, aku tumbok muka ko! hehehe (gurau je).<--hasutan syaitan

aku pun malas nk panjangkan lara hati ini, aku berfikiran positif je lah.. maybe sangkar ni ada sentimental value antara dia dengan arwah tokwan kot, sebab zaman main burung dulu, memang dia ngan tokwan yg minat sangat. aku redha, kau nak kau ambil lah...

yang aku terkilan, kenapa setelah aku ambil cuci, bersihkan, baru nak ambil? kenapa sebelum aku sentuh sangkar ni takde siapa pun yg ambil peduli! hmmmm... aku kecewa, kenapalah kau berperangai sedemikian..... kau membuat aku hilang hormat pada kau, nk kata dengki pun ya sebab aku dah ambil cuci, bersihkan dah, senang-senang ja angkat... padahal rumah dia sebelah rumah tok ja pun, anytime dia boleh ambil, jaga, simpan elok-elok....







Friday, November 2, 2012

Beutskin Essence


Berminat untuk produk ini?

PM Fasha untuk memiliki Beutskin Essence ini... (^^,)

atau klik SiNi


Wednesday, May 30, 2012

Gambar | Pantai Batu Berdiri

pantai yang terletak 17km dari bandar Galandzhik,Rusia menarik ramai pelangcong dengan keunikan 'batu berdiri' yang tingginya lebihkurang 20-25meter. unikkan? 
indah sungguh ciptaan Tuhan...





sumber : googlegroups

Thursday, May 24, 2012

Gambar | Kolam Terbesar di Dunia

kolam yang 1013 meter panjang, dengan menggunakan kawasan seluas 8 hektar
kolam San Alfonso Del Mar Resort di Algarrobo,Chile dinobatkan
sebagai kolam terpanjang di dunia. perghhh!! 
Kolam ni dicatatkan dalam Guinness Book of Records pada tahun 2006
sebagai kolam terpanjang dan terbesar didunia.












Thursday, May 17, 2012

Gambar | Burung 'The Royal Flycatchers'


comel kan burung ni? 'The Royal Flycatchers' namanya..
nama dalam bahasa melayu? aku pun tak tahu..hehe
kawan aku yg email tadi...aku pun share la ngan semua..
mari memuji ciptaan Tuhan (^^,)

Wednesday, May 16, 2012

Terowong Bunga-Bungaan | Taman Fuji Kawachi








cantikkan taman ni...ada tak kad malaysia? 
nak cadangknlah buat satu..hehehe
Taman Fuji Kawachi ni kat Jepun

Tuesday, April 24, 2012

Muhasabah Diri | Baiknya Tuhan Kita

Gambar | Air Sungai Verzasca Yang Sangat Jernih

Sungai Verzasca terletak di Switzerland.
Air sungai Verzasca ni sangat lah jernih.
Indah sungguh ciptaan Allah...
jom tengok! (^^,)

You can even see the bridge across the valley from the depth of 33 ft. (10 m.)









Wednesday, April 18, 2012

Gambar | Pemandangan Bumi Dari Angkasa

sebelum ni Mr.iZzo pernah post permandangan bumi angkasa ni
tapi tu pemandangan bumi waktu malam je..
klik SiNi untuk tengok Bumi Waktu Malam

harini Mr.iZzo share pemandangan waktu siang plak..hehe
gambar diambil dari ISS jugak..superb! (^^,)