Showing posts with label chicken chop. Show all posts
Showing posts with label chicken chop. Show all posts

Sunday, October 21, 2012

Burger Bakar dan Chicken Chop Pakcik Atan!

Pakcik Atan? sapa ni? jiran tetangga aku jugak.. baru je buka kedainya.. tempat di kawasan Flat Danau Kota, Setapak. Dulu dia pernah buka kedai air buah di medan selera UpTown Danau Kota. Tak tau lah kenapa berhenti.. sekarang dia dah mula balik meniaga..

apapun, air buah Atan memang superb! terbaik! meh la try.. dijamin puas hati! rata-rata costumer dia yg dulu, datang dari jauh2 semata nak minum air buah dia jer.. kagum aku! hehe. Sebab sedap la diorg sanggup datang ye dak? memang lazat pun..

ni aku up skit menu yg tiptop kt situ, yg aku selalu makan~ sedappppp weh!


isi ayam, lain dari yg lain, bukan guna daging burger mcm kt
kedai burger tu,ini betul2 isi ayam.. memang superb ah!
dengan sosnya yg mables memang perghhhh! hehehe
tobat aih sedap!
chicken chop! ini pun superb! mlm tadi kul 10 dah clear..
cik atan. pasni tambah stok lg ye..
my favourite! soda herb! murah je kalau nk banding dengan
Williams Conner.. half price! rasa? superb! 5 bintang bg sama Atan!
hehehe (^^,)